Nosič nářadí RS 09 se skládá ze tří hlavních skupin :
1.Hnací náprava zahrnuje:
Motor, převodové ústrojí, diferenciál, soustrojí naháněcích hřídelí, koncový převod se zadními koly.
Hnací náprava je uzavřený celek a tvoří tak zvané hnací ústrojí nosiče nářadí.
2. Podélný nosník spojuje navzájem hnací nápravu s přední osou a je určen pro upevnění neseného nářadí, které se upevňuje mezi nápravy nebo před nápravu. Vhodná konstrukce nosníku zaručuje jednoduchou a rychlou montáž a demontáž tohoto nářadí.
3. Přední náprava je provedena jako řídící osa, je přestavitelnou a otočné klouby řízení.
Komentáře
Přehled komentářů
zdavím příznivce RSů,
nedávno jsem taky tento stroj pořídil, nevíte někdo kde by se dali sehnat radličky na proorávání brambor a nějaký návod na drobnější opravy. Jestli o něčem víte tak prosím pište na for14@seznam.cz díky
ŘAZENÍ
(artin Horník, 30. 9. 2008 20:27)
Bohužel otočit jej nelze protože je na jedne straně vyfrézována drážka právě pro
tu vydličku. ale existují firmy kde ti tu oholenou část nadvaří a vybrousí. Já
jsem si tak kdysi nechával opravovat spojkový hřídel. tak vím že to jde. Díky za
pochvalu časem přidám pár foto i na stránky. p.s odkud jsi? Já jsem od Bystřice
pod Hostýnem.okr Kroměříž
eresák
(milhaus, 30. 9. 2008 13:20)
Ahoj Martine moc děkuju za rady a o vikendu jedu na chalapu tak se na to hnedka vrhnu a určitě dám vědět jak to dopadlo. Mluvil jsem s jednim pánem a ten mi taky ríkal o tom ojetym ozubenym kole. Nevíš náhodou jestli se nedá to ozubené kolo otočit v případě že bude z jedné strany ojeté? Díky Milhaus. PS: Krasavec ten tvuj eresák.
vyskakující rychlosti
(Martin Horník, 28. 9. 2008 21:37)Ahoj Milhausi. tvůj problém může mít 3 příčiny: 1, buď ti nefunguje Aretace jízdy dopředu(musíš slyšet zřetelné cvaknutí). pokud ne asi ti vypadla kulička na hřídelce řazení. nebo za 2, máš tu vydličku ohnutou. v obou případech musíš odmontovat horní kryt převodovky a zkontrolovat ten komplet vidliček jestli je v pořádku, popř tu ohnutou vydličku narovnat/vyměnit a za 3, a to je náročná oprava(motor musí ven) je ojeté ozubené kolo dopředného převodu(jde to vidět po shození vidliček) tak snad jsem ti pomohl. Dej vědět jak jsi dopadl.
eresak
(milhaus, 25. 9. 2008 22:47)zdravim vsechny fanousky rs09 a zaroven prosim o radu. mam rs09 dvouvalec a pri jizde dopredu mi vypadavaj vsechny rychlosti a dozadu to jede v pohode tak kdyby se stim uz nekdo setkal a vi cim to je a jak se to da odstranit tak mi prosim napiste. diky. yanagawa007@seznam.cz
Hlava válce
(Bobas, 23. 9. 2008 14:43)Zdravím všechny,tak tu hlavu jsem si nechal zavařit za 1000 kč a trakťák už zase jezdí.
RS09
(Milan Lokaj, 18. 9. 2008 10:50)
Vážení dostal jsem informace z firmy RENOVA
1)provádí zavaření hlav válců a bloků
2)seřízení předstihu-dvou válec-
pod čerpadlen jsou dva elementy které zdvihalí
písty čerpadla tyto elementy po vyjmutí musí mít
na výšku 51,5-52,00mm + 0,2 těsnění a je předstih nastaven.Čím větší motor více klepe lépe startuje ale nemá správný výkon,menší jde motor měkce ale hůř startuje a výkon jde dolů
jestli má někdo jiné znalosti nechť je zdělí-Díky
rs 09-
(Myslivec, 15. 9. 2008 10:48)
Právě sem našel tuto stránku a je to SUPER-Moc pěkný fotky.Měl bych dotaz,nedávno sem koupil RS 09 dvouvalec s motorem z Multicary a dostal sem k němu i oreginál motor rs dvouvalec.Je kompletní ale rozebranej.Slyšel sem že ten oreginální motor je mnohem výkonější.Tak jestli někdo neví o firmě co by ho dokázala dát dohromady!A jestli s tím má někdo zkušenosti tak jestli to má cenu ho tm dávat.Díky
Kontakt: Lmyslivec@seznam.cz
RS09
(Milan Lokaj, 11. 9. 2008 7:03)
Bobas-díky za informaci,našel jsem firmu která udělá výbrus za 2000,-kč+nový píst s kroužky.Zašle se starý válec+starý píst a podle starého pístu udělají nový.dodají kroužky ajede se jako po másle dál.
Ještě jednou díky
motory RS 09
(Bobas, 7. 9. 2008 23:49)Zdravím ,ted sem našel stránku o technických datech motorů RS 09,možná že už to nekdo našel,ale pro ty kdo ne,tak je to na http://www.multicar22.cz/archiv/rs09.htm mějte se
Hlava válce
(Bobas, 7. 9. 2008 23:08)Scháním hlavu válce na RS 09,dvouválec,nebo kdo by ji zavařil,je prasklá mezi ventily a za vstřikem fouká,jelikož jsou tam ocelová sedla ventilů,tak se bojím,že ji nikdo nezavaří.Děkuji za radu sms na 777065998,nabo email bobas-23@seznam.cz PS: jezdil jsem s ním 10 let bez poruchy,postavil barák,vozím dřevo z lesa,no prostě dříč.
super
(L.Vejvoda , 4. 9. 2008 18:10)Tak to tu vypada jako klub RS09.To je dobre ze se nekdo stara o tyto stroje.Mam tez jeden 4valec+multicar 2valec.Absolutni spokojenost.Vsechny Vas zdravim.foto zaslu. traverzaRS09@seznam.cz
RS - 09 r.v.1964
(Jiří, 4. 9. 2008 16:43)
Dobrý den.
Jsem potěsěn,že jsem nalezl tuto stránku příznivců nosiče nářadí RS-09.
Poprosil bych o informaci.Jaká vzdálenost se nastavuje od vypínacích páček spojky k náboji lamely pojezdové spojky.Děkuji a zdravím Vás a fotky pošlu.
RS09
(joche, 28. 8. 2008 22:51)Pánové,jakékoliv foto zasílejte na mou adresu a já některé uveřejním.Adresa je na úvodní straně úplně dolů.
RS09
(Milan Lokaj, 26. 8. 2008 7:53)
joche-tak jsem se do toho dal a v 18,00-ťuk a šlape jak švícary pravidelně adýmí jen při přidání plynu.
Byla to fuška ale přesto DÍKY. Zatím nevím kde sehnat
ventiky.
RS GT 124
(jirka, 25. 8. 2008 21:04)Sháním ventily na RS čtyřválec prosím neví někdo kde je sehnat. Díky moc Jirka
ventil
(joche, 22. 8. 2008 17:03)Najdete si na setrvačníku rysku HÚ 1 nebo 2 válce,který zrovna budete seřizovat.A od té rysky si klikou pootočíte na tolik stupňů ,při kterém se daný ventil zavřel.(pro jistotu pootočte o pár stupńů víc,aby byl ventil doopravdy uzavřen)A takým způsobem seříd´te všechny 4 ventili.
RS09
(Milan Lokaj, 22. 8. 2008 11:05)čili ventil se zavřel pootočí se o půl otáčky klikou a pak se seřizuje vůle ,pak je třeba znovu kontrolovat zda se nepohl úhel zavření ,takže dokola až sedí úhel s vůlí.Pochopil jsem to dobře? Díky
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35
radličky
(zekon, 2. 10. 2008 20:04)