Nosič nářadí RS 09 se skládá ze tří hlavních skupin :
1.Hnací náprava zahrnuje:
Motor, převodové ústrojí, diferenciál, soustrojí naháněcích hřídelí, koncový převod se zadními koly.
Hnací náprava je uzavřený celek a tvoří tak zvané hnací ústrojí nosiče nářadí.
2. Podélný nosník spojuje navzájem hnací nápravu s přední osou a je určen pro upevnění neseného nářadí, které se upevňuje mezi nápravy nebo před nápravu. Vhodná konstrukce nosníku zaručuje jednoduchou a rychlou montáž a demontáž tohoto nářadí.
3. Přední náprava je provedena jako řídící osa, je přestavitelnou a otočné klouby řízení.
Komentáře
Přehled komentářů
Pavle-mrkni se na fotoalbum-úpravy,opravy traktovu na foto p.HURNÍKA-roztahování přední nápravy.tam je dobře vidět svislák.Na pravé straně svisláku vše oděláš a na levé straně se nachází ložisko.
svislák
(Milan, 5. 2. 2010 12:35)
Pavle-odmontuj přední kolo
-povol šroub od táhla řízení a stáhni táhlo z čepu
-vydělej klínek z čepu
-svislák ti spadne dolů
-od vrchu až dolů je stejný průměra dole je(musí být)ložisko,nebo zbytek.
Já to mám tak,a mám RS09 dvouválec s odstředivým filtrem oleje z kterého roku nevím,jestli máš jiný typnevím,ale nápravy byly stejné(přední)
svislák
(MILAN, 5. 2. 2010 12:21)Pavle-co to máš za nápravu,mám dojem,že jsou všechny stejné!!,asi co kus,to něco jiného,nebo lidová tvořivost.Odmontuj přední kolo,spusť celý svislák dolů,a ve spod na svisláku musí být alespoň zbytek ložiska.Podívej se jestli tam není nějaké číslo,ato potom vyměň.Ale trvám na tom ,že tam musí být ložisko.Dneska jsem byl za chlapíkem který byl školený v NDR na RS,ten mi potvrdil ,že dole ne svisláku musí být ložisko.Řek mi ještě spoustu jiných věcí ,ale to příště.
svislák
(pavel, 5. 2. 2010 10:35)milane ten muj čep má pruměr 36mm a to ložisko 51109 má díru 45mm to nepasuje
svislák
(Milan, 3. 2. 2010 13:41)Pavle-to osazení by mělo džet honí část ložiska,která je tak 6-7mm silná.Mi jsou vidět kulicky v mezeře.tak jsem tam napral vazelíny a jede to jak lusk.Ložisko je silné tak do dvou centimetrů.
svislák
(Milan, 3. 2. 2010 13:35)Pavle-to osazení by mělo džet honí část ložiska,která je tak 6-7mm silná.Mi jsou vidět kulicky v mezeře.tak jsem tam napral vazelíny a jede to jak lusk.Ložisko je silné tak do dvou centimetrů.
svislák
(pavel, 3. 2. 2010 11:20)
ještě mě zajímá jak je to ložisko vysoké protože vespod náboje je osazení dohloubky 6 mm jestli nebude koukat vsn -nebo tam je také ten krycí hrnek jako nahoře ten stroj asi prošel hodně rukama děkuji ahoj
svislák
(Milan, 30. 1. 2010 22:58)Jardo-mrkni na rs09.sodek.cz tam 27.1.nabízí chlapík celou přední nápravu za 1500kč.jednej rychle a máž ji ať ti rs slouží
Svislák
(JARDA, 30. 1. 2010 17:50)
Čau eresáci
Potřebuji nutně svislý čep na přední nápravu,nějaký umělec předemnou tam udělal jakousi náhražku,včera jsem hrnul sníh a padl jsem na čumák.Napište mi zde číslo telefonu,zavolám.Díky za nabídky.
Svislák
(Milan, 30. 1. 2010 14:39)Pavle- byl jsem se podívat a ta položka(okroužek) je ne vymezení vůle na výšku,aby klínek nahoře nedřel o pouzdro svisláku jak se traktor postaví na zadní a ještě u toho točíš volantem.A má být,v mém případě nahoře.Jestli tam nic nebylo tak je to OK a nic nepřidávej. Jak to bylo,tak to slož.
Svislák
(Milan Lokaj, 29. 1. 2010 14:38)Pavle -vyhoď ty zbytky z ložisek,nasuň nové lžisko a nacpi vazelínu a půjde to jak po másle.
svislák
(pavel, 29. 1. 2010 14:17)děkuji já tam žádný 0kroužek vubec neměl a ani ložisko jenom ty podložky z něj tak mám více práce číslo toho ložiska už znám z tohoto fora ahoj pavel.
Svislák
(MilanLokaj, 27. 1. 2010 21:34)Pavle-rozměr nevím je to asi silné 2-3mm,menší než lořisko a vnitřní průměr ja jak svislá.A je na lořisku.Je to asi na vymezení vůle ve spodní části čepu.Jak jsem to rozdělal tak jsem to poskládal.Postupuj stejně.
gumky
(lukas, 22. 1. 2010 13:42)to je velmi dobrá rada.už sem to taky tak řešil. Silikon na lepení karteru a vodící trubky sou v suchu
Gumky
(MilanLokaj, 21. 1. 2010 15:34)Jardo-já to řešil tak-vydělal vodící trubku opatrně sundal gumku odmastil nanesl silikonový tmel(300st/C)nasunul spátky,na horu zase tmel a nasadil a dotáhl.Za hodinu zatvrdl a ani kapka pěkně sucho.Pdmíka vše dobře očistit.
Gumky
(Joche, 20. 1. 2010 20:06)S gumičkama ti moc neporadím.Ještě když jsme měli orig. motor ,tak jsme měly dostatek náhradních.Ale už tomu dávno tak není.Někdo mi poradil,že by tam měli pasovat z V3Sky,ale to je omyl.Jedině zkusit na netu najít nějakou firmu,která se zabývá výrobou těsnících gumových příslušenství.
Gumky
(JARDA, 20. 1. 2010 18:21)Jochee,mám prozbu,nevíš kde se dají sehnat těsnící gumky jak jsou na motoře u válcu na čtyřválec? Začal mi tamdost kapat olej,Díky
svislák
(milan.lokaj, 29. 12. 2009 18:04)Horal-to ložisko má číslo 51109,a je jak vytáhneš svislý čep tak dole na čepu:Je to jednoduché je tam ještě takový okroužek ten tam nech. Vazelínu,nasadit ložisko a je to.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35
svislák
(Milan, 5. 2. 2010 13:14)