Nosič nářadí RS 09 se skládá ze tří hlavních skupin :
1.Hnací náprava zahrnuje:
Motor, převodové ústrojí, diferenciál, soustrojí naháněcích hřídelí, koncový převod se zadními koly.
Hnací náprava je uzavřený celek a tvoří tak zvané hnací ústrojí nosiče nářadí.
2. Podélný nosník spojuje navzájem hnací nápravu s přední osou a je určen pro upevnění neseného nářadí, které se upevňuje mezi nápravy nebo před nápravu. Vhodná konstrukce nosníku zaručuje jednoduchou a rychlou montáž a demontáž tohoto nářadí.
3. Přední náprava je provedena jako řídící osa, je přestavitelnou a otočné klouby řízení.
Komentáře
Přehled komentářů
Pro Jirku: S motorama na 2 válec je to dost složitý, je jich velice málo a proto je to nedostatkový zboží. Pokud potřebuješ nějakou součást, tak zkus multicar 22. Je to skoro stejný, takže spousta náhradních dílů.
pro Patrika
(Joche, 24. 5. 2009 12:30)V první řadě bych sejmul víko převodovky a podíval se jestli jsou v pořádku viličky,které přesouvají ozub. kola pojezdu dopředu a na zpátečku.Je dost možné,že se 3 ozub. kolo dostávají dopřevodu současně.
Spatecka
(Patrik, 24. 5. 2009 12:13)Dobry den,chcem sa opytat,ci neviete co moze byt chyba u RS09,ked zaradim rychlosti dopredu,traktor ide normalne,ale ked zaradim spiatocku,tak traktor sa pri pustani spojky dusi a vobec sa nepohne,akoby bolo nieco v prevodovke zaseknute. Vedel by mi niekto poradit co moze byt chyba? Dakujem
Motor
(Jirka, 23. 5. 2009 17:15)
Přeji dobrý den všem fandům. Mám jeden dotaz. Nevíte náhodou, jak se pohybují ceny motorů - 2-válců? Díky za info. Ahoj Jirka
jize74@seznam.cz
605 722 772
papíry k rs
(jiri trubač, 20. 5. 2009 11:47)dnes jsem byl požádat na úřadě o papíry k rs, ale všichni mi řekli, že to nejde..., Prosím někoo kdo má tyto papíry vydané, jestli by mi je nemohl poslat okopírované na jiritrubac@email.cz, díky moc a nebo kde jste je dostali bez problémů, bych si tam taky zkusil zajet.
Kniha
(lukas-Presov, 10. 5. 2009 15:07)Mohol by my niekto prefotiť dielenskú knihu od rs 09 bol by som vám velmy vdacni barni@zoznam.sk
motor 2 válec
(krtek, 4. 5. 2009 21:17)Jozef,maš nejspíš opotřebované vstřikovací čerpadlo,nafta protéká na vačkovou hřídel.
motor RS 09,2 valec
(jozef ,04. 05. 2009 15 ;15, 4. 5. 2009 15:28)Dobrý den,moj problem je ten že s mi dostáva nafta do oleja, ak ma niekto skusenosti prosim o radu Dakujm.
Hydraulika
(Milan Vobruba, 30. 4. 2009 6:02)Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli by mi někdo neporadil s hydraulikou. Chtěl bych vyměnit rozvaděč za jiný, který má i plovoucí polohu ale samostatné ovládání pro každou sekci.(3sekce). Ale nevím co se šoupátkem, které je v čerpadle a teť se s ním ovládá hydraulika. Předem děkuji. S pozdravem. Milan.Vobruba@seznam.cz
starter
(NoMa, 25. 4. 2009 10:37)Chci se zeptat, jestli jde vyměnit starter zetor, za ty nové planetove startery zetor. mam tam ten mezikus na 4 válci, výborně to startuje, ale když je baterka slabší tak se mu moc nechce. jen chci vědět zda to jde vyměnit, nebo se tam nevejde pokud s tim má někdo zkušenost. a dál, mohl by někdo vytvořit vykres toho svorníku pro dvoumontáž?
Moznost radenia vyvodovych hriadelov
(Klibani, 13. 4. 2009 21:39)
1-prava paka 1,lava 1-oba zavisle na otackach motoru
2-prava 1,lava 2-predny zavisly na otackach motoru/ zadny v klude
3-prava 1,lava 3-predny zavisly od motoru/zadny od pojazdovej rychlosti
4-prava 2,lava 3-predny v klude/zadny od pojazdovej rychlosti
5-prava 3,lava 3-oba zavisle na pojazdovej rychlosti
6-prava 4,lava 2-oba zavisle na pojazdovej rychlosti POZOR TOCIA SA OPACNE.
7-prava 4,lava 1-predny zavisly na pojazdovej rychlosti,POZOR TOCI SA OPACNE/zadny v klude
8-prava 2,lava 2-oba hriadele su v klude.
Tato schema je rovnaka pra zapinanie nahonu na kazdom traktore RS-09.Ci ma zapinanie na podlahe,alebo vedla stlpika riadenia-traktory od roku 1963.
RS-09/GT-122
(Klibani, 13. 4. 2009 20:40)Traktor vznikol z naradoveho traktora rs-09/122 a rs-09/124.Namiesto vznetoveho vzduchom chladeneho motora typ GT-123 ma vznetovy vodou chladeny motor Zetor 2052 vyrabany v CSSR.Tato zmena si vyziadala podstatne konstrukcne upravy prevodoveho mechenizmu, 3bodoveho zavesu,sedadla vodica a v mensom rozsahu aj niektorych ostatnych casti traktora.Motor typu Zetor 2052 je vznetovy 4taktny 2valcovy,s priamym vstrekom paliva,o vykone 22k pri 2200 ot/min.Chladenie je vodne s nutenym obehom s termoregulatorom.Vrtanie je 95/110mm.Pohotovostna hmotnost s pridavnym zavazim v prednych kolesach je 1700kg.Dlzka 4000mm,sirka 1500mm, vyska 1845mm.Toto mam v jednej knihe z roku 1967.V starsich knihach to nemam.Takze toto bi mohol bit rok vyroby.Podvozky sa vyrabaly v NDR a potom sa vozily do republiky a montovali sa do nich motory.Uz len ten mi chyba do zbierky.Ale som ho v Cechach videl,viem kde taky je.
startér
(AlexTc, 5. 4. 2009 18:10)
Multicar 24, odvrtat závit v přírubě a vybrousit tělo za přírubou pro matku, cena repasu cca 3000,-
www.multicar.cz
Na převodce řízení je vymezovací šroub,čepy na řídících tyčích by měli jít taky dotáhnout
startér
(Luke, 5. 4. 2009 12:33)Tak jste měli pravdu, je tam startér z dvouválce(1,8 PS), ale co teď, kde (nebo z čeho) se dá sehnat správný? A ještě - vůle v řízení (cca tři čtvrtě otáčky volantu) jde to dotáhnout, vymezit...?
dekomprese
(Alextc, 3. 4. 2009 23:43)Já tam mám alternátor z favorita,na řemenici na klikovce mám přišroubovanou ještě jednu a alternátor je pod motorem
Re dekomprese
(Moe, 3. 4. 2009 21:11)Hele, když máš problém s dobíjením, tak si tam namontuj alternátor z auta...A když tambudeš mít moderní alternátor, tak ti ubude starost s relátkem..(protože orig. dynamo potřebuje relé)
dekomprese
(Luke, 3. 4. 2009 20:36)Díky, hned zítra na ten startér kouknu, protože na slušnou 100-vou baterku točí velice liknavě. A ještě jednu prosbu, je tam 90W dynamo, ale bůh ví jaké dobíjecí relé, dalo by se tam dát relé s wartburgu nebo nějaké jiné?
Dekomprese
(AlexTc, 3. 4. 2009 20:21)4 válec snad nikdy dekompres neměl,pokud máš v pořádku baterky a starér tak musí točit jak o život, a pokud přesto točí málo zkontroluj jestli tam nemáš startér z dvouválce. 4 válec má mít výkon 2,94kW 4PS. Údaje na startéru jsou samozřejmě šikovně schované na té straně otočené k bloku motoru
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35
Motor
(Martin, 27. 5. 2009 22:20)