Pro traktor RS 09, stejně jako pro jiné traktory je typická jeho univerzálnost a malá váha. Tento nářaďový traktor se vyvinul z předchozího typu RS 08/15 ,,Maulwurf". Základní myšlenkou při konstrukci traktoru byl požadavek, vytvořit lehký traktor o malém výkonu, na který by bylo možno připojit nejrůznější nářadí a který by mohl obsluhovat jediný pracovník, s dobrým přehledem o práci nářadí.
Dobrou vlastností traktoru je možnost přestavění jeho rozchodu, rozvoru a světlosti. Konstrukce rámu s páteřovým nosníkem umožňuje montovat nářadí mezi obě nápravy. Současně je možno montovat pro následné operace na traktor i několik druhů nářadí najednou (před traktor, mezi nápravy a za traktor), provádět několik prací za sebou a ušetřit tím čas, potřebný pro několikeré přejíždění pole s použitím normálního traktoru.
Komentáře
Přehled komentářů
Ještě by to mohlo být i v novém pístu. Pokud by byl menší rozměr od osy pístního čepu po dno pístu ( horní hrana pístu). Pokud by tento rozměr byl menší, pak by tam byl větší kompresdní prostor a menší tlak.....Pokud to ale moc fučí , tak se tam ten vzduch může dostat pouze a jenom před kroužky....tedy veliká vůle a nebo otočené kroužky...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepali lavy valec
(Adrian, 25. 5. 2012 9:53)Kruzky su otocene voci sebe 180 stupnov pri montazi, takze tade predpokladam niesu uniky...vybrus noveho valca sa nerobil, predpokladal som ze to nieje potrebne, kedze ten valec bol uplne novy...piest isiel novy, ale rovnaky ako stary, cize origo na RS s vrtanim 90mm, este skusim vymenit tesniaci kruzok pod vstrekom. tzv. tepelnu ochranu vstreku a zajtra uz bude nova hlava, takze uz len niekde zohnat nove vymedzovacie kruzky pod valec a pod hlavu
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepali lavy valec
(Milan, 25. 5. 2012 10:38)Jak máš namontovanou hlavu,tak vyšroubuj trysku, strč do válce trubkový cín(na pájení) a klikou přetoč a uvidíš jaká je mezera mezi válcem a hlavou.Já mám 0,8mm.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepali lavy valec
(Adrian, 25. 5. 2012 13:16)ja mam vymedzovacou podlozkou medzeru nastavenu na 1mm, medzi valcom a hlavou, spalovaci priestor ma cca 2,3mm
Nepali lavy valec
(Adrian, 25. 5. 2012 22:30)kym nepustim dekompresor, tak tiez s kompresiou zapasim, ako nahle povolit dekompresor, ide lahucko pretocit obidva valce...dokonca som vybral vymedzovaci kruzok pod valcom, aby sa zvysila kompresia, takze teraz je spalovaci priestor len nieco cez 1,5mm a stale to len dymi na modro ako sproste a nepali, proste fuka studene plyny... ked povolim privod do vstrekovaca, tak dymit prestane (kedze vsetka nafta strieka mimo), ked dotiahnem rurku (zhanam novu alebo druhu, ma niekto ? lavy valec z pohladu od remenice), tak dymi, dnes vyskusane dva vstreky, ale tiez mam dojem, ze ta hlava asi nebude OK, len neviem ci doma najdem nove ventily...saci a vyfukovy su zamenitelne vsak ?
Re: Re: Nepali lavy valec
(Adrian, 30. 5. 2012 10:13)Cena ? myslim ze mi ich rovno kludne posli, daj mail, poslem ti adresu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepali lavy valec
(Adrian, 30. 5. 2012 10:21)Ako ta hlava co je tam teraz, stara povodna, nevyzera vobec nejak extra poskodena, alebo nieco... nechapm len preco to nejde, uz jednu chvilu isiel na dva valce a potom zase prestal...vie tu niekto nastavit vstrekovacie cerpadlo a odkontrlovat tesnost ?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepali lavy valec
(Slávek 777615907, 18. 6. 2012 19:19)nebo vyměń hlavu
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepali lavy valec
(Milan, 25. 5. 2012 17:01)
A klikou ten válec jde protočit? Já musím dlouho zápasit abych to protočil.Jak to de lehce tak je vada v hlavě(prasklá,ventily,netěsní) jinak mně už nic nenapadá.
Mi nešel pravý válec,dal sem novou hlavu s ventilama a jede jak čert.
Re: Nepali lavy valec
(Roman, 27. 5. 2012 21:54)vstřikovací trubky mám náhradní, budeš.li chtít, napiš.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepali lavy valec
(Slávek, 16. 6. 2012 8:20)nastavuje se na 0.8mm
Obrátky drážkovanej hriadele
(bullpete, 30. 5. 2012 14:18)
Nevie mi niekto poradiť, či je možné dosiahnuť, aby sa v kľude - teda len v závislosti od obrátok motora, otáčal zadný náhon na kardán (drážkovaný hriadeľ) smerom doprava? Kúpil som si pôdny vrták a otáča sa mi opačným smerom ako potrebujem.
Za radu voprad ďakujem.
Re: Obrátky drážkovanej hriadele
(Roman, 1. 6. 2012 17:00)
Zadní vývodový hřídel spolu s předním se budou točit doprava v závislosti na otáčkách motoru při poloze obou pák v pozici 1.
Jiná kombinace není možná. Také není možné, aby se točil doprava v závislosti na otáčkách motoru pouze zadní vývodový hřídel.
Re: Obrátky drážkovanej hriadele
(Karel, 7. 6. 2012 23:13)Pokud je možné vypnout pojezd (2 páka vpravo od volantu) tak vypnout a použít závislost na rychlostním stupni a potom se může vývod točit na obě strany podle zařazené předvolby. Otáčky je možné volit od 150 až do 2500 podle zařazeného převodu. Pokud nejde vypnout pojezd zkusil bych přivrtání přizvednot aspoň jedno kolo (hodně nouzové řešení)
POJEZD
(Milan, 22. 5. 2012 12:29)
Dobrý den pánové,
pořídil jsem si RS 09 -2 a postupně se s ním seznamuju a rozhýbávám ho. Aktuálně se mi stroj nedaří rozjet, přesto, že mám zařazenou pojezdovou rychlost, tak i směr pojezdu a stále nic. Poradili by jste mi prosím, kde dělám chybu? milan.helisek@bauholding.com
Re: POJEZD
(Milan, 25. 5. 2012 10:41)Máš přesunuté páky pod volantem na pravo všechny tři do předu? Ta druhá páka na pravo od volantu je vypnutí pjezdu!!!!
Postup seřízení vůle ventilů
(matouš, 26. 4. 2012 23:34)
Nazdar, prosím o radu. Nevíte někdo jaký je postup seřízení ventilů u 4V?
Děkuji
čelní nakladač
(Honza, 26. 4. 2012 22:41)Nazdar chlapi mám eresa 4 válec a sháním čelní nakladač nebo alespoň plány na jeho výrobu poradíte?
ventily
(jan, 28. 3. 2012 8:41)prosím poradíte mi jaky mají být vůle ne rs?dekuji kari.14@seznam.cz
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepali lavy valec
(Roman, 25. 5. 2012 8:33)